Понеже гледам че преди дросела няма да тчик за измерване темп на входящия въздух, искам да питам дали тази функция се изпълнява от дебитомера и съществува ли изобщо при 156.....
Известие
Collapse
No announcement yet.
Температурата на входящия въздух??
Collapse
X
-
Точно тези дебитомери на Бош който са като на твоята алфа изпълняват тази операция. Датчика му има пластина която се нагрява и от притока въздух пък се охлажда. По този начин ЕКУ-то приема информация за количеството въздух постъпило в мотора. Имаше една тема на Novachev в която бяха публикувани материали за повечето от датчиците и принципа им на работа. Както и проверка за изправноста им. Потърси в търсачката.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Сега остава само някой да ми каже и кое от петте мисля че бяха кабелчета дето влизат в дебитомера е за него и кое е масата и направо да го водя да го черпя....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Слагаш плюса на волтметъра на 5-то краче от куплунга като куплуба трябва да е свързан с дебитомера. Другото към маса. Палиш колата и я оставяш на празен ход. Гледаш уреда, като трябва да показва от 1,90 до 2,25 волта. Отваряш рязко дрослеовата клапа няколко пъти и трябва да покаже над 3.0 волта. Дай добре ползвай аналогов волтметър (със стрелка). Електронни обикновено реагират по бавно и може да се подлъжеш. Напреженеието триябва да се изменя плавно. Без да се замисля. Пробваш после и плавно отваряне на дроселовата клапа, като слушаш оборотите да се покачват постепенно, а не рязко. И гледаш стрелката. Трябва да се вдижи заедно със звука на мотора без да се отклонява на долу или да замръзва на едно място.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
1ви и 3ти пин на дебитомера са за датчика за температура. 2kома @ 25 градуса
Ако се съмняваш в него по-лесно е с диагностичния интерфейс да се погледне какви са му показанията. Ако искаш пиши Лс.
oem: човека иска да си премери датчмика за темп на входящия въздух, а ти му обясняваш как се мери показанието на maf-а. И междудругото много по-лесно и удобно се вижда това с диагностичен интерфейс, но който иска да си мери ръчно.Alfa Romeo 146 1.6TS '97
За мерси, не ме търси!
Comment
-
Първоначално публикувано от Viktor_1ви и 3ти пин на дебитомера са за датчика за температура. 2kома @ 25 градуса
Ако се съмняваш в него по-лесно е с диагностичния интерфейс да се погледне какви са му показанията. Ако искаш пиши Лс.
oem: човека иска да си премери датчмика за темп на входящия въздух, а ти му обясняваш как се мери показанието на maf-а. И междудругото много по-лесно и удобно се вижда това с диагностичен интерфейс, но който иска да си мери ръчно.Honda CB 500
Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана)
Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
Зелен дванайсетак от яките (то други няма)
Comment
-
аз това питам дали става въпрос за диагностика в сервиз със "ехзаминер" или както там се казва уреда или въпросните самоделки които се продават (понеже мислех да си купя)Honda CB 500
Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана)
Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
Зелен дванайсетак от яките (то други няма)
Comment
-
на какво викате диагностичен интерфеис - тез дето се продаваха из форума и се връзват към компорта ли?
аз това питам дали става въпрос за диагностика в сервиз със "ехзаминер" или както там се казва уреда или въпросните самоделки които се продават (понеже мислех да си купя)Alfa Romeo 146 1.6TS '97
За мерси, не ме търси!
Comment
-
[quoteb1z54cw]аз това питам дали става въпрос за диагностика в сервиз със "ехзаминер" или както там се казва уреда или въпросните самоделки които се продават (понеже мислех да си купя)
b1z54cw]
Веднага пояснявам - самоделка е това което го е направил някой в гаража си (халето си, завода си, хола си ....) и не го е патентовал, сертифицирал или нещо от сорта.
Екзаминер мисля че се казва същия уред но патентован и сертифициран че работи коректно за тоя и тоя модел на тая и тая фирма.
По въпроса кое работи по добре не съм се изказвал както се опитваш да втълпиш с мнението си, напротив аз се колебаех дали да си закупя "самоделка" (в кавички е защото израза наистина не е точен)
Диагностика съм си правил само веднъж когато сменях масло 4к км след като я купих, следващия път ще е на новото масло, освен ако не си намеря устройство на разумни пари - ако някои предлага такова може да ми пише на лични.Honda CB 500
Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана)
Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
Зелен дванайсетак от яките (то други няма)
Comment
Comment